Blog Masonry

Discover the passion in the blog writing

440 293 APMC
De ce să externalizezi procesul de follow-up?

După ce procesul de achiziție, realizat între companie și un client, s-a finalizat, este foarte important să știi cât de…

read more
850 334 APMC
5 tips-uri despre generarea lead-urilor

Pentru ca o afacere să urmeze un trend ascendent, este nevoie ca departamentul de vânzări să poată desfașura o activitate…

read more
lead generation, follow-up, vanzari
526 360 APMC
4 tips-uri despre follow-up

Te temi că perseverența în business te face să pari “disperat”? Dacă nu ești “disperat” înseamnă că nu încerci destul…

read more
3000 1688 APMC
Nu îți enerva clienții atunci când lansezi o campanie de upsales

Cerințele pieței de astăzi sunt dorințele clienților de ieri Experiența pe care clientul o are în interacțiunea cu serviciile unei…

read more
3000 1688 APMC
Valorifică lead-urile și devino un trendsetter în industria ta

Lead generation este o componentă a strategiei de marketing care are drept scop stimularea și captarea interesului pentru un produs…

read more
3000 1688 APMC
Oferă clienților tăi experiențe legendare

Sam Walton, fondatoul lanțului de magazine Walmart afirmă faptul că scopul unei companii nu este acela de a avea cel…

read more
3000 1688 APMC
În gestionarea eficientă a clienților, baza de date este esențială

Pericolele unei baze de date neprofesionist organizate sunt adesea trecute cu vederea de către manageri sau CEO. Prin urmare, atunci…

read more
3000 1688 APMC
Cât costă pierderea unui client?
3000 1688 APMC
Gestionarea eficientă a reclamațiilor clienților

Reclamațiile clienților reprezintă o problemă majoră pentru orice business și gestionarea acestora trebuie să se realizeze în mod eficient, astfel…

read more
3000 1688 APMC
Feedback-ul clienților – o mină de aur

Feedback-ul clienților este unul dintre cele mai puternice instrumente pe care o companie  îl deține și care îi poate influența…

read more