Testimoniale

„Perfecţiunea nu se poate obţine. Însă, în cazul în care alergăm după ea, este foarte posibil să atingem excelenţa.” (Vince Lombardi)

Ce spun clienții noștri

Testimoniale

Opinia fiecărui client este foarte importantă pentru noi.

Am colaborat cu cei de la Alpha Power la prima noastră acțiune de comunicare. Ideea a fost a lor, iar, la început, am privit proiectul cu neîncredere. Ulterior, însă, s-au intamplat câteva lucruri: proiectul a fost planificat în detaliu, totul s-a desfășurat conform planului, iar rezultatele au fost peste așteptări. Am obținut câteva oportunități de vânzare foarte bune. Un proiect de succes care creează premisele unor colaborări viitoare similare.

Mircea Bazavan - General Manager, Hollow Men

Am căutat o vreme îndelungată o metodă pentru a determina gradul de satisfacție al clienților noștri și nu am găsit nicio soluție decât în clipa în care i-am cunoscut pe cei de la APMC. Împreună am reușit să stabilim o structură concisă și eficientă a interviului telefonic, în urma căruia primim, în timp util, feed-back-ul clienților și putem îmbunătăți, în permanență, calitatea serviciilor oferite. Recomandăm, cu căldură, parteneriatul cu APMC deoarece, pentru noi înseamnă plus valoare în business.

Andreea DINU - Director Administrativ, Neortic Motors

De vis:) Sunteți tari, dar sunteți ca niște șefi din aceia care suprasolicită angajații pentru că ne dați mereu de lucru când noi am vrea să ne odihnim și să stăm la cafele. :))

Cosmin NEACSU - General Manager & Globetrotter @ Fresh Holidays

Laguna Aqua a găsit în Alpha Power Media and Communication un partener pe termen lung. Suntem încântați de rezultatele obținute până acum și ne gândim la dezvoltarea unor proiecte noi. Avem convigerea că, apelând la serviciile Alpha Power Media and Communication veți câștiga un colaborator profesionist, devotat și extrem de
capabil, și, de aceea, îl recomand cu căldură.

Ioan BENTE - Director General, Laguna Aqua

APMC a fost pentru Berolina România cheia care a deblocat și impulsionat procesele de vânzare și imagine, într-un moment în care căutam o soluție profesională și de durată. Astfel, a devenit unul dintre principalii noștri parteneri și, în acest moment, considerăm că echipa APMC face parte integrantă din echipa Berolina România. Le mulțumim colegilor de la APMC că ne sunt alături și ne bazam pe ei în continuare! Noi suntem arhitecți ai printing-ului, dar construim împreună cu APMC!

Mihai Tudor - Executive Manager, Berolina

Unul dintre proiectele mele de organizări evenimente profesioniste pe care l-am început în decembrie 2014 și terminat pe 26 februarie 2015 a fost o reală provocare pentru mine. De aceea, vreau să îți mulțumesc pentru faptul că ai acceptat provocarea de a te implica cu APMC în acest proiect chiar dacă nu aveai toate datele și aveam termeni foarte strânși, aproape imposibil de dus la bun sfârșit. Îți mulțumesc, așadar, Delia, pentru încrederea acordată, dar mai ales pentru profesionalismul și înțelegerea de care ai dat dovadă atât pe perioada desfășurării proiectului, cât și ulterior.

Ana Maria Mihaila - Fondator, IEBN

Activitatea noastră s-a dezvoltat rapid în ultima perioadă, iar gestionarea corectă a portofoliului de clienți și potențiali clienți devenise o adevarată provocare. De aceea, cea mai bună alegere a fost externalizarea serviciilor de Customer Care către APMC. Îți mulțumesc pentru colaborarea de succes pe care am desfășurat-o și pe care o vom continua împreună deoarece a adus beneficii multiple în cadrul firmei pe care o conduc. 

Adrian Serbanescu - Founder, Leasing SH

Parteneriatul cu APMC a avut ca obiectiv dezvoltarea și realizarea unui proiect survey cu scopul de a determina satisfacția clienților care au achiziționat produse profesionale de curățenie și igienă de la compania noastră, Pro-Curațenie. Am dezvoltat și implementat o serie de acțiuni pentru îmbunătățirea serviciilor noastre, s-au conturat idei noi pentru activitățile de marketing în care implicăm și clienții noștri și, nu în ultimul rând, am reușit să îmbunătățim relația cu clienții deoarece acum le cunoaștem mai bine așteptările și nevoile.

Alexandru Bodilcă - Manager, Pro-Curățenie